Kvíz titulkov Ste majstrom titulkov? Odpovedzte na týchto 10 otázok a overte si to Čaká vás 10 otázok, pričom niektoré majú viacero správnych odpovedí. Ste pripravení? 1. Klient – realitný developer chce dostať do povedomia informáciu, o novej štvrti plnej zelene - Greens v Bratislave. Ktorý z nasledujúcich titulkov je najvhodnejší? Čistejší vzduch a množstvo zelene: Tak bude vyzerať Greens v Bratislave V novej štvrti Greens bude ekológia prioritou, myslí sa na ňu už pri plánovaní Nová štvrť Greens predstavuje koncept budúcnosti: Udržateľnosť bude na prvom mieste None 2. Ktorý titulok by ste použili na kampaň pre nové modely obľúbeného rodinného auta Famcar? Najštýlovejšie auto, ktoré očarí vás, rodinu aj susedov. Najlepšia ponuka na trhu. Rozmýšľate nad kúpou nového rodinného auta? Zistite, ktorý z modelov Famcar je pre vás ten najlepší Nový model auta, ideálny pre rodiny None 3. Ktorý titulok by ste použili pre vianočnú natívnu reklamnú kampaň pánskej športovej značky? Najlepšie veci, ktoré môžete kúpiť mužom na Vianoce 5 tipov na vianočné darčeky pre športovo založených mužov Vianočné darčeky pre mužov: 5 nápadov None 4. Do povedomia chceme dostať detský letný tábor. Ktorý z nasledujúcich titulkov je najvhodnejší? Nezabudnuteľné leto pre vaše deti: Tábor plný kúpania, výletov, skrytých pokladov OBJAVTE LETNÝ TÁBOR PLNÝ ZÁBAVY A DOBRODRUŽSTIEV PRE VAŠE DETI Skvelý letný tábor s množstvom hier a zábavy!!! None 5. Ktorý titulok by bol najvhodnejší pre kampaň o investovaní? Investujte teraz. Najlepšie investičné tipy a triky Investovanie: zistite všetko o rôznych investičných možnostiach Investovanie môže zmeniť váš život: 5 spôsobov, ako dosiahnete finančnú slobodu a bezpečnosť None 6. Vyberte titulný obrázok, ktorý by ste použili v natívnom článku pre kampaň na vitamíny na podporu imunity pre seniorov. None 7. Pripravujete kampaň pre Engerio platformu. Ak je na titulnom obrázku text, koľko percent z jeho celkovej ploch môže prekrývať? do 5 % do 10 % do 30 % do 50 % None 8. Pripravujete kampaň pre Engerio platformu. Aká je odporúčaná dĺžka titulku? Odporúčaná dĺžka je od 25 do 50 znakov vrátane medzier Odporúčaná dĺžka je od 70 do 100 znakov vrátane medzier Odporúčaná dĺžka je od 170 do 200 znakov vrátane medzier Odporúčaná dĺžka je od 200 do 220 znakov vrátane medzier None 9. Čo všetko má obsahovať efektívny titulok? Môžete označiť viac odpovedí. Zameranie na výhody pre čitateľa: Titulok by mal ukazovať, ako môže produkt alebo služba zlepšiť život čitateľa. Napríklad, „Neviete si nájsť polohu počas spánku? Možno máte nesprávny matrac” Použitie nadmernej interpunkcie a veľkých písmen. Upúta to čitateľa. Napríklad, „NOVÝ PRODUKT!!! KÚPTE TERAZ!!!“ Použitie čísel a štatistík: Konkrétne čísla a štatistiky môžu zvýšiť dôveryhodnosť a záujem. Napríklad, „Chcete investovať? Toto je 10 tipov ako začať“ None 10. Čo neznamená metrika CTR (Click-Through Rate) a prečo je dôležitá pre hodnotenie účinnosti titulkov? CTR je metrika, ktorá ukazuje, koľko ľudí videlo vašu reklamu, bez ohľadu na kliknutia Vysoké CTR naznačuje, že váš titulok je pútavý a efektívne prilákal pozornosť čitateľov, čo môže viesť k vyššej návštevnosti a angažovanosti. CTR je metrika, ktorá ukazuje, koľko percent ľudí kliklo na váš odkaz po tom, čo videlo vašu reklamu alebo titulok. Napríklad, ak 100 ľudí videlo váš titulok a 5 z nich kliklo, váš CTR je 5%. None Time's up