Engerio pre menšie a stredné firmy? Inšpirujte sa kampaňou pre ZAMA interiér

ZAMA interiér je slovenská spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na navrhovanie a výrobu nábytku na mieru. Teší sa výborným hodnoteniam od spokojných zákazníkov, ale samotné povedomie o značke nie je na takej úrovni, ako by si predstavovali. Aj preto sa rozhodli využiť kampaň v Engeriu.
Čo sa v článku dočítate:
Výzvy: Sťahovanie a sezónny pokles objednávok
Napriek pozitívnym skúsenostiam zákazníkov, ktorí firmu často odporúčajú ďalej, čelí ZAMA interiér výzvam súvisiacim predovšetkým s nižším povedomím o značke v porovnaní s väčšími konkurentmi. Tie sa ešte zvýraznili po presťahovaní bratislavskej pobočky mimo nákupného centra, kde ju mohli vidieť okoloidúci návštevníci. Ako hovorí známe porekadlo: Zíde z očí, zíde z mysle. S blížiacim sa letom sa navyše prejavil každoročný útlm v počte objednávok.
So snahou zlepšiť aktuálnu situáciu spoločnosť ZAMA interiér hľadala dlhodobé a spoľahlivé riešenie, ktoré nevyžaduje náročnú údržbu a zároveň pomôže vyriešiť problém. Po predchádzajúcich pozitívnych skúsenostiach sa spoločnosť opätovne rozhodla pre reklamnú sieť Engerio.
Cieľ kampane: Viac návštev na webe aj v prevádzkach
Rozhodli sa smerovať kampaňový odkaz na natívny článok, ktorý ZAMA interiér uverejnila v online magazíne mojdom.sk. Výber média im umožnil osloviť vhodné publikum zaujímajúce sa o bytový dizajn. Inzerciou na tomto prestížnom portáli zároveň zvyšuje svoju dôveryhodnosť.
Cieľom reklamy v sieti Engerio bolo priviesť na tento článok čo najviac čitateľov, zvýšiť návštevnosť ich firemnej webovej stránky a v ideálnom prípade aj samotných kamenných prevádzok v Bratislave a Trnave.


Ukážka vizuálov kampane.
Príprava kreatív: Dôraz aj na budovanie značky
Zvolené náhľady cielia na ľudí so záujmom o bytový dizajn. Priamo v nadpise sa spomínajú stolári či nábytok na mieru. Lákajú čitateľov, aby si na článok klikli a zistili viac o oblasti, na ktorú sa ZAMA interiér špecializuje.
Jedna z verzií zároveň odovzdáva posolstvo kampane aj ľuďom, ktorí si v danom momente samotný článok neotvoria. Priamo z náhľadu sa totiž dozvedia, že v ZAMA interiéri sú odborníci na nábytok na mieru. Táto kampaň teda nielen pomáha získavať nových zákazníkov, ale zároveň buduje povedomie o značke ZAMA interiér.
Ukazuje tiež, že v niektorých prípadoch je názov firmy priamo v titulku dobrý nápad aj z hľadiska klikanosti. Táto verzia totiž mala vyššiu mieru preklikovosti ako náhľad, v ktorom sa spoločnosť ZAMA interiér priamo nespomínala.
Pripravené náhľady sa následne zobrazovali vo viac ako 100 prestížnych a veľkých médiách zapojených do siete Engerio. Tisícky návštevníkov ju tak videli presne vo chvíli, keď boli na konci článku, v čítacej nálade, nastavení na objavovanie nového zaujímavého obsahu.



Ukážka vizuálov kampaní a jej zobrazenia v známych slovenských médiách.
Výsledky: Kvalitná návštevnosť aj vyššie povedomie o značke
- Zvýšený záujem na webe: Návštevníci prichádzajúci z natívneho článku strávili na stránkach ZAMA interiéru v priemere viac ako 2 minúty, čo je jednoznačne najdlhší čas v porovnaní s inými zdrojmi návštevnosti.
- Budovanie značky: Kampaň prispela k zvýšeniu povedomia o značke. Ľudia videli zmienku o ZAMA interiéri ako špecialistoch na nábytok na mieru v odporúčacích oknách Engerio viac ako 266-tisíckrát.
- Úspech trnavskej pobočky: Aj vďaka kampani zaznamenala trnavská pobočka mimoriadne úspešný mesiac.
Plány do budúcnosti: Tvorba kvalitného obsahu
V ZAMA interiéri si uvedomujú význam hodnotného obsahu a jeho pomoc pri budovaní povesti top odborníka v oblasti štýlového a kvalitného nábytku na mieru. V tvorbe preto plánujú pokračovať, a to najmä v príprave blogových príspevkov.
„Vďaka Engeriu potom dokážeme obsah výborne podporiť, informovať o našich novinkách a priviesť kvalitnú návštevnosť na web. Všetko si vieme jednoducho otestovať a výsledky vidíme v reálnom čase v prehľadných štatistikách,“ hovorí Michaela Červeňová, marketingová manažérka spoločnosti ZAMA interiér.


Osobný prístup Engeria ku každému klientovi
Spolupráca medzi spoločnosťou ZAMA interiér a Engeriom je príkladom toho, ako vhodne zvolená kreatíva, zaujímavý obsah, rýchle reakcie na stále sa meniace potreby a osobný prístup môžu pomôcť firme prekonať výzvy a dosiahnuť významné výsledky.
„Určite by som Engerio odporučila aj menším, rozbiehajúcim sa firmám. Môžete sa spoľahnúť, že vám poradia a pomôžu, nie je to iba o samotnom výkone,“ hovorí Michaela Červeňová.
„Najviac oceňujeme osobný a individuálny prístup. Od úvodného zadania, keď nám v Engeriu pomohli s výberom titulkov a vhodného obrázka, cez priebežnú komunikáciu až po konečné štatistiky. Žiadne zdržania, všetko ide podľa plánu. Super!“
Ďakujeme a tešíme sa na budúce spolupráce!
Zaujali sme vás? Chceli by ste aj vy dostať kvalitnú návštevnosť na svoju webovú stránku a získať nových zákazníkov? Neváhajte a kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme s nastavením kampane tak, aby váš obsah zasiahol milióny čitateľov slovenských online médií.