Technické podklady a usmernenia

Ako správne pripraviť technické podklady pre natívnu kampaň v sieti Engerio?

Technické špecifikácie

Ako vyzerá natívna reklama v sieti Engerio?

Natívna reklama je prirodzená súčasť webovej stránky. Vaša reklama sa bude zobrazovať používateľom veľkých slovenských médií vo chvíli, keď sú v čítacej nálade. A práve tu sa môže zobraziť vaša reklama medzi redakčným obsahom vydavateľa. Bude zreteľne označená, aby čitatelia vedeli, že ide o sponzorovaný obsah. Jej vzhľad je prispôsobený konkrétnej stránke, na ktorej sa zobrazí. To znamená, že u každého vydavateľa sa zobrazí inak – tak, aby pôsobila ako prirodzená súčasť stránky.

Príprava podkladov

Preklikový formát

Nadpis: Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier. Odporúčanie: V nadpise odporúčame použiť maximálne 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Obrázok: 
Pomer strán: 3:2
Minimálne rozmery: 600 x 400 pixelov
Formát: jpg 
Maximálna veľkosť súboru: 100 kb

Odporúčanie: Použite natívne, resp. redakčne pôsobiace obrázky. V každej kampani je vhodné otestovať viac druhov obrázkov. Na obrázkoch neodporúčame používať texty ani logá, pretože by mohli byť v odporúčacích oknách orezané. V prípade, že je na obrázku text, môže prekrývať maximálne 10 % jeho celkovej plochy.

Príprava podkladov

Carousel

Pri tomto formáte platia pre nadpisy a obrázky rovnaké pravidlá ako pri statickom formáte. Do rotácie môžete nasadiť minimálne dva a maximálne šesť rôznych nadpisov a obrázkov.

príprava podkladov

Video

Podporované formáty: mp4

Maximálna dĺžka videa:
15 sekúnd

Pomer strán videa:
3:2

Maximálna veľkosť videa: 500 kb

Nadpis: Ako pri statickom formáte. Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier.

Návod na prípravu vášho videa do reklamného boxu Engerio nájdete v tomto článku.

Overlay text

Špeciálne označenie reklamy

Text špeciálneho označenia musí mať maximálne 25 znakov. Označenie sa nachádza v pravom dolnom rohu, preto berte na vedomie, že obrázok kreatívy by nemal v tejto časti obrázku zobrazovať žiadne dôležité údaje.

Rozpočet kampane

Počet klikov na váš obsah, ktorý chcete kampaňou dosiahnuť. Štandardná cena za 1 klik je 0,50 EUR. Pre nových klientov ponúkame k prvej kampani úvodný bonus až do výšky 1000 EUR. Viac informácii nájdete v aktuálnom cenníku.

Cielenie

Geolokácia: Podľa krajov – vašu reklama sa môže zobrazovať iba vo vybraných krajoch alebo na celom území Slovenska. Zariadenia: Reklama sa môže zobrazovať na desktope, mobiloch alebo tabletoch

Trvanie kampane a čas

Obdobie, počas ktorého má kampaň prebiehať. Možnosť nastavenia času, aby sa vaša reklama zobrazovala iba v určitých dňoch v týždni, prípadne v konkrétnom čase (napr. iba večer medzi 18:00 a 23:00).

Meracie kódy tretích strán

Používajú sa na meranie počtu klikov a impresií. Náš systém meria kliky priamo na stránke vydavateľa po tom, ako používateľ klikne na reklamu. Môžete, ale nemusíte ich použiť.