Technické podklady a usmernenia

Natívna reklama je prirodzená súčasť webovej stránky. Vaša reklama sa bude zobrazovať používateľom veľkých slovenských médií vo chvíli, keď sú v čítacej nálade. A práve tu sa môže zobraziť vaša reklama medzi redakčným obsahom vydavateľa. Bude zreteľne označená, aby čitatelia vedeli, že ide o sponzorovaný obsah. Jej vzhľad je prispôsobený konkrétnej stránke, na ktorej sa zobrazí. To znamená, že u každého vydavateľa sa zobrazí inak – tak, aby pôsobila ako prirodzená súčasť stránky.

Aký nadpis zvoliť?

Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Ako pripraviť obrázok?

Použite natívne, resp. redakčne pôsobiace obrázky. V každej kampani je vhodné otestovať viac druhov obrázkov. Na obrázkoch neodporúčame používať texty ani logá, pretože by mohli byť v odporúčacích oknách orezané. V prípade, že je na obrázku text, môže prekrývať maximálne 10 % jeho celkovej plochy.

Pomer strán: 3:2
Maximálne rozmery: 600 x 400 pixelov
Formát: jpeg
Maximálna veľkosť súboru: 100 kb

Aký nadpis zvoliť?

Ako pri statickom formáte. Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Ako pripraviť video?

Presný návod na prípravu vášho videa do reklamného boxu Engerio nájdete v tomto článku.

Pomer strán videa: 3:2
Maximálna dĺžka videa: 15 sekúnd
Formát: mp4
Maximálna veľkosť videa: 500 kb

Aký nadpis zvoliť?

Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Ako pripraviť obrázok?

Použite natívne, resp. redakčne pôsobiace obrázky. V každej kampani je vhodné otestovať viac druhov obrázkov. Na obrázkoch neodporúčame používať texty ani logá, pretože by mohli byť v odporúčacích oknách orezané. V prípade, že je na obrázku text, môže prekrývať maximálne 10 % jeho celkovej plochy.

Pomer strán: 3:2
Maximálne rozmery: 600 x 400 pixelov
Formát: jpeg
Maximálna veľkosť súboru: 100 kb

Pri tomto formáte platia pre nadpisy a obrázky rovnaké pravidlá ako pri statickom formáte. Do rotácie môžete nasadiť minimálne dva a maximálne šesť rôznych nadpisov a obrázkov.

Aký nadpis zvoliť?

Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Ako pripraviť obrázok?

Použite natívne, resp. redakčne pôsobiace obrázky. V každej kampani je vhodné otestovať viac druhov obrázkov. Na obrázkoch neodporúčame používať texty ani logá, pretože by mohli byť v odporúčacích oknách orezané. V prípade, že je na obrázku text, môže prekrývať maximálne 10 % jeho celkovej plochy.

Pomer strán: 3:2
Maximálne rozmery: 600 x 400 pixelov
Formát: jpeg
Maximálna veľkosť súboru: 100 kb

Aký nadpis zvoliť?

Ako pri statickom formáte. Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.

Ako pripraviť video?

Presný návod na prípravu vášho videa do reklamného boxu Engerio nájdete v tomto článku.

Pomer strán videa: 3:2
Maximálna dĺžka videa: 15 sekúnd
Formát: mp4
Maximálna veľkosť videa: 500 kb

Špeciálne označenie reklamy (Preklik, Carousel)

Specialne oznaceni

Špeciálne označenie reklamy (Preklik, Carousel)

Text špeciálneho označenia musí mať maximálne 25 znakov. Označenie sa nachádza v pravom dolnom rohu, preto berte na vedomie, že obrázok kreatívy by nemal v tejto časti obrázku zobrazovať žiadne dôležité údaje.

Rozpočet kampane

Počet klikov na váš obsah, ktorý chcete kampaňou dosiahnuť. Štandardná cena za 1 klik je 0,60 EUR.

Pre nových klientov ponúkame k prvej kampani úvodný bonus: 0,30€ až do výšky 1500 EUR. Viac informácii nájdete v aktuálnom cenníku.

Cenník

Trvanie

Obdobie, počas ktorého má kampaň prebiehať.

Možnosť nastavenia času, aby sa vaša reklama zobrazovala iba v určitých dňoch v týždni, prípadne v konkrétnom čase (napr. iba večer medzi 18:00 a 23:00).

Meriacie kódy tretích strán

Používajú sa na meranie počtu klikov a impresií.

Náš systém meria kliky priamo na stránke vydavateľa po tom, ako používateľ klikne na reklamu. Môžete, ale nemusíte ich použiť.