Prípadová štúdia Antik Telecom

Antik naplno využil carousel formát: Získal kvalitnú návštevnosť aj nových zákazníkov

Každá firma neustále hľadá nové príležitosti na oslovenie potenciálnych klientov. Jednou z nich je aj náš klient Antik Telecom. Na rozšírenie svojej kampane pre fotovoltickú energiu využil Engerio, a to konkrétne natívny Carousel formát.

Pod vedením Adriána Sciranku, Head of Marketing pre Antik Telecom, sa spolupráca začala s cieľom otestovať nový kanál a zistiť jeho účinnosť. Výsledky ho prekvapili najmä vďaka počtu získaných konverzií, ktoré Engerio prinieslo. 

Cieľ kampane

V čase spustenia kampane cez Engerio už pre Antik Telecom prebiehala kampaň pre fotovoltiku v mixe viacerých kanálov v online aj offline prostredí. Engerio bolo dodatočným distribučným kanálom, ktorý chcel klient otestovať. Na to využil nový Carousel formát. 

Primárnym cieľom kampane bola akvizícia odoslaných dopytovacích formulárov pre fotovoltické riešenia pre rodinné domy s kompletnou montážou a s využitím štátnej dotácie.

Priebeh spolupráce

“Celú komunikáciu a spoluprácu s Engeriom vnímam ako veľmi priateľskú, otvorenú a efektívnu. Hneď na prvom stretnutí sme si prešli možnosti platformy a to, čo by pre nás bolo najvhodnejšie.” Adrián Sciranka, Head of Marketing pre Antik Telecom.

Základom úspechu kampane bola detailne pripravená uvítacia stránka klienta. Tá obsahovala všetky potrebné informácie, ktoré potenciálneho zákazníka presvedčili vyplniť formulár. Nachádzali sa na nej podrobné informácie o ponuke, hlavné benefity, recenzie, ukážky realizácií, CTA prvky (t.j. prvky na vyvolanie akcie) a ďalšie možnosti ponuky a nezáväzný kontaktný formulár. 

Podobne bola štrukturovaná samotná kreatíva kampane. Tá obsahovala nasledovné informácie o:

  1. Hlavnej ponuke
  2. Špeciálnom benefite/konkurenčnej výhode
  3. Výzvu na konverziu

V Carousel formáte klient využil možnosť prekliku na rôzne podstránky. Z prvej kreatívy bol potenciálny klient presmerovaný na začiatok ponuky, z poslednej kreatívy už priamo na kontaktný formulár na konci webstránky. 

V Engeriu teraz môžete vyskúšať i naše nové reklamné formáty: Carousel a Video. Prečítajte si, ako ich viete využiť pre vašu kampaň.
 

Výsledky

“Z nameraných dát sme boli veľmi milo prekvapení. Engerio bolo po pár dňoch zdrojom  14 % z celkového počtu konverzií a dodnes sa v prebiehajúcich kampaniach podieľa značnou časťou na dovoze relevantnej návštevnosti. Po konzultáciách s obchodným tímom sme si potvrdili aj to, že odpad z týchto dopytov je len minimálny a ide z veľkej časti o skutočných záujemcov.” Adrián Sciranka, Head of Marketing pre Antik Telecom 

Záver

“Veľmi oceňujem aj samotný formát reklamy, ktorý pôsobí omnoho prirodzenejšie a menej rušivo. Ak nad Engerio uvažujete, určite ho vyskúšajte. Nezabúdajte pri tom ale na vhodne zvolenú a správne pripravenú vstupnú stránku a samotnú atraktivitu vášho produktu alebo služby. Ak to klapne, máte vyhraté. Engerio rozhodne odporúčam začleniť do Vášho marketingového mixu,” dodáva Adrián Sciranka. 

Zaujali sme vás? Chceli by ste aj vy otestovať Engerio vo vašej kampani, či vyskúšať nové formáty Carousel či video? Konzultáciu a priebeh tejto kampane zastrešovala kolegyňa Barbora Gladišová. Veľmi rada sa s vami porozpráva o tom, ako inzerovať v médiách čo najefektívnejšie. Neváhajte ju alebo ďalších kolegov od nás  kontaktovať