Noví zákazníci aj budovanie značky – ako prebiehala kampaň pre online fitko LIVE energy?

Noví zákazníci aj budovanie značky – ako prebiehala kampaň pre online fitko LIVE energy? nahled

Fitnestréner a motivátor Jany Landl založil a vedie tím online fitka LIVE energy. Na zvýšenie povedomia o tomto projekte a získanie nových zákazníkov využili aj Engerio.

Situácia: Veľké zmeny vrátane nového názvu

Meno Janyho Landla si Slováci spájajú najmä so zdravým životným štýlom a kvalitne pripravenými fitnes tréningmi. Jeho popularita narástla aj vďaka online cvičeniam počas pandémie. Neskôr aktivity svojho tímu zastrešil pod projekt online fitka LIVE energy, ktorého súčasťou je aj tvorba hodnotných videí, článkov, motivačných podcastov a tipov z oblasti zdravého stravovania. 

„Prešli sme na novú komunikáciu našej značky, zmenili farby, nabrali nových trénerov a známe tváre z nášho biznisu, rozšírili ponuku našich tréningových programov, vytvorili mobilnú aplikáciu a nový web. Rok 2024 bol pre nás novým krokom,“ hovorí Miriam Marcišová, marketing a PR manager v LIVE energy. 

Išlo o veľké zmeny, ktoré ľuďom chceli primerane priblížiť. Na tento účel využili aj kampaň v Engeriu.

Cieľ kampane: Predstaviť LIVE energy a získať nových klientov

„Cieľom celej našej komunikácie bolo dostať značku LIVE energy k širšiemu publiku. Chceme, aby si zapamätali, že Jany Landl je zakladateľ najobľúbenejšieho online fitka, v ktorom cvičia tí najznámejší tréneri, a naši klienti s nimi môžu cvičiť, kdekoľvek sa nachádzajú, vysvetľuje Miriam Marcišová. 

Tak ako pri klasických kamenných fitkách, aj pri tom internetovom sa začína sezóna s príchodom nového roku, po sviatkoch. Ľudia si dávajú predsavzatia – chcú zdravšie žiť, zbaviť sa kíl navyše či začať cvičiť. LIVE energy im podalo pomocnú ruku v podobe cvičiacej „novoročnej výzvy“ s názvom REŠTART. Jej súčasťou mohlo byť tak cvičenie či úprava jedálnička, ako aj práca s vlastnou motiváciou a disciplínou. 

„Našou kampaňou sme chceli osloviť nových klientov a povedať im, aby sa nebáli, nech sú akokoľvek športovo zdatní alebo akéhokoľvek veku. Sen cítiť sa lepšie vo svojom tele nemusia už len snívať, môžu ho naozaj zažiť. S nami dokáže cvičiť každý vo svojej obývačke za symbolickú cenu 8,90 € mesačne,“ približuje Miriam Marcišová. 

Priebeh kampane: Využitie rôznych náhľadov 

Kampaň prostredníctvom Engeria prebiehala desať dní a smerovala na podstránku liveenergy.sk venovanú REŠTARTU. Klient po dohode s Engeriom vyskúšal deväť rôznych náhľadov s odlišnými nadpismi a obrázkami. Niesli sa v duchu zdravého životného štýlu, cvičenia, alebo predstavovali známych lektorov.

Ukážka vizuálov kampane.

„Veľmi sa mi páčilo, že Engerio vie dodať náhľadové ilustračné obrázky a nemusíme využívať len naše firemné grafiky, ktoré – ako vieme – majú prirodzene nižší dosah ako natívne vizuály,“ hovorí Miriam Marcišová z LIVE energy. 

„Celkovo oceňujem výbornú podporu Engeria pri nastavovaní kampane, promptné spustenie, ako aj postrehy na zlepšenie. Prehľadné štatistiky na sledovanie výkonnosti v čase trvania kampane, vďaka ktorým vieme reagovať, sú takisto veľké plus.“ 

Výsledky: Nadpriemerné CTR prinieslo aj nových zákazníkov

Priemerná miera preklikov článkov v tejto kampani bola 1,34 %, čo je nadpriemerné číslo. Čitateľov pritom najviac zaujal nadpis „Začni tento rok zdravo a fit. Postačí ti na to len 30 minút“ s mierou preklikov 1,95 %. Celkové ciele kampane sa podarilo splniť a LIVE energy zaznamenali nárast klientov, ktorí sa prihlásili do výzvy REŠTART. Oproti minulému roku ich bolo až o 30 % viac. 

„Bola som spokojná, ako pri všetkých našich spoločných kampaniach. Engerio určite odporúčam do výkonnostných kampaní, ako aj do kampaní zameraných na budovanie značky. Z našich spoločných kampaní vidno, že oslovujeme potenciálnych klientov na internete, pretože návštevníci prichádzajú na náš web, kde zaznamenávame dlhšie strávený čas. Keďže Engerio pokrýva top weby na Slovensku, zaslúži si byť v každom väčšom media pláne,“ uzatvára Miriam Marcišová z LIVE energy. 

Zaujali sme vás? Chceli by ste aj vy dostať kvalitnú návštevnosť na svoju webovú stránku a získať nových zákazníkov? Neváhajte a kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme s nastavením kampane tak, aby váš obsah zasiahol milióny čitateľov slovenských online médií.