Zásah siete Engerio

Oslovte takmer tri štvrtiny Slovákov na internete

Weby, ktoré sú zapojené v sieti Engerio, zasahujú mesačne 73,7 % používateľov slovenského internetu. Vaša reklama bude teda aj z hľadiska zásahu mimoriadne efektívnym spôsobom, ktorým dokážete osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. 

Čo sa dočítate v článku:

Zasiahnite milióny návštevníkov slovenského internetu

V Engeriu je aktuálne zapojená viac ako stovka rôznych médií. Vaše produkty a služby môžu odporúčať veľké médiá ako Pravda, Topky, Nový Čas, HNonline, Joj, Markíza, špecializované portály Feminity, Športky, Zdravie a desiatky ďalších priamo medzi svojim redakčným obsahom.

Podľa údajov IAB Monitora z polovice minulého roka zasahujú tieto médiá mesačne až 2,7 milióna ľudí, čo predstavuje 73,7 % používateľov slovenského internetu

Všetky weby sledované v IAB, pritom dokopy zasahujú 3,2 mil. slovenských používateľov, čo je 87,6 % slovenskej internetovej populácie. 

Zdroj: IAB 6/2023

V Engerio sieti máme ale okrem webov v rámci IAB navyše ešte ďalších 28 webov, ktoré v monitoringu nie sú. Tieto weby podľa našich výpočtov zasahujú približne 1,8 milióna používateľov.

Do štatistík sme, rovnako ako IAB, zarátali len používateľov starších ako 13 rokov, ktorí sa pripájajú zo územia Slovenska.

Vaša inzercia sa tak v rámci Engeria môže dostať k minimálne 7 z 10 používateľov slovenského internetu. Väčšina z nich sa pritom pripája z mobilných zariadení – konkrétne ide až o 79,91 %

Zdroj: IAB a Engerio

Slováci žijú aj sociálnymi sieťami

Pozrime sa aj na zásah sociálnych sietí. Medzi najpoužívanejšie sociálne médiá na Slovensku patria aktuálne Facebook, Instagram a TikTok. Podľa DSA Transparency reportov jednotlivých spoločností vykazujú na Slovensku takýto počet aktívnych používateľov:

  • Facebook: 3,2 mil.
  • Instagram: 2,3 mil. 
  • TikTok: 0,9 mil. 
  • LinkedIN: 0,6 mil. 
  • Snapchat: 0,59 mil.

V štatistikách sú započítaní používatelia sietí, ktorí sa aspoň raz prihlásili do svojho konta. Môžu to byť však aj študenti v iných krajinách, prípadne iní ľudia, ktorí nemusia žiť na území Slovenska. 

Aj keď sa o Facebooku hovorí, že je mŕtvy, má jasne najviac aktívnych používateľov. Snapchat nie je vôbec tak ďaleko za TikTokom, o ktorom je však v marketérskej komunite oveľa väčší buzz. V marketérskych kruhoch preferovaný LinkedIN je oproti odhadom z minulosti veľmi malý. 

Ako si zvoliť vhodnú reklamnú platformu?

Podľa nášho interného prieskumu považuje až 81 % respondentov z marketingového odvetvia veľkosť zásahu za veľmi dôležitý alebo dôležitý faktor pri rozhodovaní o výbere reklamnej platformy. Z toho pohľadu Engerio obsadzuje v rebríčku zásahov jednotlivých platforiem výborné druhé miesto:

Zasiahnite zákazníkov pomocou natívnej reklamy Engeria

Odporúčacie okná vo forme prekliku, carouselu alebo videa upútajú pozornosť čitateľa práve vo chvíli, keď je v čítacej nálade. Inzerent platí iba za tie prekliky, ktoré návštevníci urobia. Ak na vašu reklamu nekliknú, ale registrujú ju, budujete u čitateľov bezplatne povedomie o značke. Navyše spôsobom, ktorý funguje kompletne bez použitia cookies, s dokonalým rešpektom k súkromiu zákazníka.

Presvedčte sa sami: Prečítajte si prípadové štúdie, ako Engerio pomáha klientom dosiahnuť stanovené ciele. 

Vzbudili sme vašu zvedavosť? Potom neváhajte a otestujte si s nami účinnosť natívnej reklamy. Kontaktujte nás a my vám radi vám pomôžeme s nastavením kampane tak, aby váš obsah zasiahol milióny návštevníkov slovenského internetu.