Dokážeš písať titulky a vyberať titulné obrázky ako profi redaktori v médiách?

Vedeli ste, že 8,5 z 10 ľudí, ktorí uvidia titulok a obrázok článku na svojom obľúbenom webe, si naň nikdy nekliknú? Že na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek?
Marketéri čoraz viac využívajú možnosti content marketingu a natívnej reklamy. Často strávia desiatky hodín tvorbou kvalitných článkov a videí, optimalizujú a vychytávajú najmenšie detaily, aby nakoniec vymysleli titulok za 30-60 sekúnd. Pričom práve táto jediná minúta rozhodne o tom, či sa čitateľ dostane ku všetkej tej snahe a energii do článku vloženej.
V digitáli je schopnosť urobiť výborný prvý dojem dôležitejšia než hocikedy predtým. Pripravili sme preto kvíz, ktorý vychádza z najčastejších chýb, ktorým sa zadávatelia nevyhli v 1000+ kampaniach v našej sieti. Tak čo, zvládnete ho bez chyby?