Viac ako 100 médií v reklamnej sieti Engerio

Zasiahnite milióny návštevníkov slovenského internetu

Bannerová slepota je problém. Ľudia prehliadajú reklamu v online priestore, a to bez ohľadu na to, či je pre nich relevantná alebo nie. Zasiahnite preto svojich zákazníkov inak. Zaujmite ich pozornosť obsahom, ktorý im dokáže pomôcť. Prirodzenou a nenútenou formou, na správnom mieste a v správnom čase.

Čo sa v článku dočítate:

Upútajte publikum s Engerio: Natívna reklama, ktorá zaujme

Určite už viete, že nie je reklama ako reklama. Do popredia sa stále viac dostáva natívna reklama, ktorá návštevníka stránky neruší.

Ak chcete na svoju stránku priviesť množstvo kvalitných návštevníkov bez otravných reklám,  stavte na náš natívny reklamný systém Engerio. Zabezpečíme, že vaše produkty, služby a značku bude odporúčať viac ako stovka slovenských online médií. Príjemným a nerušivým spôsobom, medzi ďalšími návrhmi na ďalší zaujímavý obsah. 

Originálne odporúčacie okná vo forme prekliku, carouselu alebo videa upútajú pozornosť čitateľa práve vo chvíli, keď je v čítacej nálade. Platíte iba za prekliky, ktoré návštevníci spravia. Ak si vás všimne niekto, kto na vašu reklamu neklikne, u čitateľov bezplatne budujete povedomie o vašej značke. Navyše spôsobom, ktorý funguje kompletne bez použitia cookies, s dokonalým rešpektom k súkromiu zákazníka.

Viac ako 100 dôveryhodných médií v sieti

V našej natívnej reklamnej sieti máme v súčasnosti už viac ako 100 médií. Na výbere partnerov si dávame mimoriadne záležať. Spolupracujeme iba s prémiovými vydavateľmi, ktorí u klientov vzbudzujú dôveru. V našom portfóliu nenájdete žiadne konšpiračné weby, ktoré by vám mohli poškodiť meno alebo mohli byť pre vašu značku akýmkoľvek spôsobom nebezpečné. 

Vaše produkty a služby tak môžu odporúčať veľké médiá ako Pravda, Topky, HNonline alebo špecializované portály Feminity, Športky, Zdravie a mnohé ďalšie. Weby v našom portfóliu sú skutočne rozmanité.  

V Engerio môžete svoju kampaň zacieliť kontextuálne – umiestnime ju na médiá na základe ich obsahu. Testovanie však preukázalo, že efektívnejšia je distribúcia v celej sieti, kde naši klienti dosahujú vyššiu preklikovosť (CTR).

Prečo vlastne natívna reklama funguje?

Natívna reklama čitateľa neotravuje. Je zakomponovaná vo svojom prirodzenom prostredí, splýva s platformou, kde je umiestnená. To sa týka nielen jej podoby a formátu, ale aj samotného obsahu. 

Jednoducho povedané, natívna reklama nepôsobí ako reklama. Nie je otravná, práve naopak – čitateľovi často pomôže nájsť odpoveď na problém, ktorý práve rieši. Pôsobí naňho oveľa dôveryhodnejšie ako klasické reklamné formáty. Často si dokonca ani neuvedomuje, že sa mu zobrazuje platený obsah

Mediálna reklama má teda stále zmysel, ak viete, ako zákazníka správne osloviť. A práve tento princíp využíva aj Engerio. 

Viete, že…

…podľa prieskumu Google až 2 z 3 zákazníkov prekáža reklama, ktorá ich nezaujíma? Až 74 % ľudí chce vidieť iba relevantné reklamy.

Radšej raz skúsiť ako stokrát počuť

Chcete otestovať účinnosť natívnej reklamy aj vy? Kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme s nastavením kampane. Tak, aby váš obsah zasiahol milióny návštevníkov slovenského internetu.